maandag 22 augustus 2016

Down by the Sea with Stampin'Up / Creations by Jolan

Down by the Sea by Jolanda Meurs

Deze keer wat anders dan een layout!
Mocht je nu denken he.... de projectjes van de laatste drie dagen komen me bekend voor dan kan dat kloppen.
Ik heb deze gemaakt voor een Stampin'Up bijeenkomst in Houten twee jaar geleden.
 Ik had de stempel set Sea Street gekregen  met bijbehorend Maritieme papier
Wat een super leuk papier. Ik was helemaal in mijn Sas.
Maar tja wat te maken.... Natuurlijk kan een kaartje altijd maar ik wilde wat anders.
Ik kwam op het idee om deze krans te omwikkelen met Jute lint.
Aan de zijkanten heb ik koord vast geprikt om het op een "echte" reddingsboei te laten lijken. 
Met een lijm pistool heb ik wat draden van het Jute vast geplakt en tegelijk wat schelpen er tussen gelijmd.
Ik moest wel lachen om mijzelf! Want hoe vouw je ook alweer van die leuke bootjes....
Je weet wel op de kleuterschool. Wil je weten hoe? Gewoon eventjes googlen op origami bootjes vouwen.
Ik heb nog wat Inktvisjes gestempeld en uitgeknipt in dezelfde maritieme kleuren en deze er tussen gelijmd.
Tot slot heb ik twee lintjes bovenaan vast gemaakt zodat de krans opgehangen kan worden.

Het belooft deze week erg warm weer te worden dus geniet van het mooie weer.
Voordat je het weet is het Herfst en komt Halloween en Kerst er weer aan!
groetjes Jolan

Benodigdheden: Krans, schelpen en jute touw.
Inkt: Pool Party, Midnight Muse en Raspberry Ripple
Stempels: Sea Street
Lint: Burlap ribbon, Chevron Ribbon Basic Black 

Geen opmerkingen: