zondag 2 juli 2017

You Can Create It maand Juni / Creations by Jolan Meurs

Misschien kennen jullie het nog niet. "You Can Create it" is een kit met materialen die iedere 3 maanden verstuurd word. De kaarten of andere projecten die gemaakt zijn worden in een grote blogpost geplaatst zodat je heel veel inspiratie hebt.

Hey hallo leuk dat je weer een kijkje hier o mijn blog komt nemen. 
Deze keer met een bijdrage voor de juni kit van You Can Create It.
Hoe leuk is het wel niet om te zien wat iedereen gemaakt heeft hiervan.

Dit was de kit van de maand Juni.


Ik ben aan de slag gegaan met de bundel "Climbing Orchid" op blz 21. Ik was gelijk 'flieft" op deze set. Wanneer je goed kijkt zie je dat ik de Orchideeën met witte embossing poeder bewerkt heb en deze uitgestanst heb met de bijpassende thinlits. Ik maak altijd graag een soort cluster en tussen de bloemen heb ik dan ook de Eastern Golden Vinyl Sticker geplakt van blz 196. 
In de Juni kit zat ook een stukje "Lemon Lime Twist" cardstock. 
Dat heb ik gebruikt om blaadjes van te maken.



Dit is wat Helene met de kit gemaakt heeft:



Dit is wat Marine er mee gemaakt heeft:

Dit is wat Emilie er mee gemaakt heeft:


Dit is wat Anja er mee gemaakt heeft:


Dit is wat Heike er mee gemaakt heeft:



Ik ben heel benieuwd wat jullie er mee gemaakt hebben.
Alle Stampin'Up materialen kun je via mij bestellen.
Stuur je verlanglijstje naar creationbyjolan@gmail.com
 groetjes Jolan



Geen opmerkingen: