zondag 13 augustus 2017

Carols of Christmas Stampin'Up giftbox / Creations by Jolan Meurs

Carols Of Christmas Kerstdoosje. 

Hey hallo welkom op mijn blog. Gister heb ik heerlijk zitten knutselen. Ik ben weer aan de slag gegaan met de nieuwe bundel "Carols of Christmas" Wat een Super leuke set.
Deze keer heb ik er een doosje meegemaakt. Lol .... dat kon natuurlijk niet missen.



Hoe maak je dit Carols of Christmas "Peace on Eart" doosje?
Klik op het filmpje hier onder en ik leg het je uit.



Wil jij de nieuwe Stampin'Up Herfst/winter catalogus ontvangen? Stuur me dan eventjes een email  en ik stuur er gratis een naar je op!

Elke week gaat er wel een verzamel bestelling uit naar Stampin'Up. Ik verzorg graag jouw verlanglijstje. 

Je kunt je lijstje sturen naar creationsbyjolan@gmail.com



Hieronder vind je een lijstje met de gebruikte materialen. Wanneer je op het plaatje klikt kom je direct in mijn webwinkel. Ook daar kun je lekker shoppen.

groetjes Jolan

Product List









Geen opmerkingen: