maandag 2 oktober 2017

You Can Create It september / Creations by Jolan

Goedemorgen allemaal. Vandaag voorbeelden gemaakt met de derde envelop en laatste envelop uit de "You Can Create it" kit van het 3e kwartaal. Wat een leuke reacties hebben we gehad en wat is iedereen enthousiast. Ben je nieuwsgierig wat dit allemaal inhoud? Klik dan {hier} voor meer informatie.
Je kunt je vanaf vandaag opgeven voor de 4e "You Can Create It" kwartaal kit. Deze kit kost 17,50€ inclusief porto. Geef je op via creationsbyjolan@gmail.com De kit wordt rond 15 oktober verstuurd.


Op de foto hier links zie je wat er in de Augustus kit zat.  Ik ben echt heel benieuwd wat iedereen er van gemaakt heeft.  Wanneer je naar beneden scroll zie wat het "You Can Create It" team gemaakt heeft.  Wanneer je doorklik naar hun eigen blog zie je daar nog meer voorbeelden van deze envelop.        














Elk kwartaal doen we er ook een aantal leuke Stampin'Up producten bij zodat je die ook eens kunt uitproberen. Deze keer zaten er drie clipjes bij. Mini dimensionals. Een velletje van multipurpose  adhesive sheet.  Kleine Boxwood Wreaths, 3 Striped treat bags en ook extra cardstock.
Echt een SUper leuke "You can Create" Kit weer. 


Natuurlijk ben ik er ook zelf  mee aan de slag gegaan.
Deze keer heb ik twee kaartjes gemaakt met de kit. Ik heb het design papier gemat op cardstock en dat op een basis kaart geplakt. De afmeting van deze kaarten is 14,8 x 10,5 cm. Dat is precies de helft van een A4 vel. Op deze manier verspil je nauwelijks cardstock. Ik heb de  Stitched framelits gebruikt op het eerste kaartje zit het negatieve gedeelte en op de andere het positieve gedeelte.
Die leuke kleine "kerstkransjes" zijn echt te leuk om om te verwerken op je kaart. Onderaan dit blogbericht vind je de gebruikte producten met artikelnummer zodat je alle materialen bij kunt bestellen.


Ik hoop dat ik je heb weten te inspireren wat je allemaal kunt maken met de "You Can Create It" Kit van deze maand. Natuurlijk ben ik niet de enige die er mee aan de slag is gegaan.

Dit is wat Helene ermee gemaakt heeft. Klik eventjes op haar naam en je komt op haar blog.





Dit is wat ons Duitse team gemaakt heeft:
Anja Luft

 
Dit is wat onze Franse teamleden hebben gemaakt met de kit.
 

 
 
 
 
Klik door op de namen van ons "You Can Create It" team voor nog meer voorbeelden.


Onderstaand voorbeelden van een aantal dames die zich hadden opgegeven.
Onderstaande creaties zijn gemaakt door Miranda
Zei heeft er een leuk gift card holder mee gemaakt.




 
 
Heb je zin om mee te doen of is het je niet helemaal duidelijk stuur me gerust een email op: creationsbyjolan@gmail.com 
Ik leg het je graag uit. 


groetjes Jolan

Product List
Be Merry Designer Series Paper
€ 13,50
Garden Green A4 Card Stock
€ 9,75
Cherry Cobbler A4 Card Stock
€ 9,75
A4 Glossy White Cardstock
€ 8,50
Cherry Cobbler 1/4" Double-Stitched Ribbon
€ 8,50
Hearts & Stars Elements
€ 7,50
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,00
Boxwood Wreaths Embellishments
€ 7,50

Geen opmerkingen: