maandag 13 november 2017

Celebrate a wonderful year / Creations by Jolan


Goede maandag morgen. Pjew wat een druk weekend heb ik achter de rug. Ik heb letterlijk half Nederland rond gecrost. En heeeeellll veel leuke dingen gedaan. 

Maar goed even terug op aarde weer. Dit basis kaartje komt uit een oude Stampin'Up kit. Ik had hiervoor een leuk techniekje gebruikt.

Ik had de muziek stempel "sheet Music"gebruikt daarvoor. Ik bracht rode en groene inkt aan op de stempel. en sprayde er wat water overheen. Met een clearblok haalde ik deze inkt op en drukte dat op het kaartje af. Echt leuk want je ziet heel iets de muzieknootjes!










Ik ben alleen vergeten een close-up foto te maken.... De gebruikte tekst komt uit de Stampin Up stempel set "Labels of Love". Deze heb ik in memento inkt gestempeld. De groene houten bloem komt uit mijn eigen voorraad.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com Hieronder tref je een lijst aan van de gebruikte materialen. Klik op het plaatje en je komt gelijk in mijn webwinkel.






Product List
Labels To Love Clear-Mount Stamp Set
€ 25,00
Sheet Music Clear-Mount Stamp Set
€ 18,00
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Real Red Classic Stampin' Pad
€ 8,00
Pear Pizzazz Classic Stampin' Pad
€ 8,00
Clear Block D
€ 10,50


Geen opmerkingen: