dinsdag 12 december 2017

Stampin'Up Rittersport doosje "VOOR JOU"!


Een hele goede morgen.
Met al die sneeuw heb ik heerlijk in zitten inkleuren met de nieuwe Blends dat zijn de nieuwe alcohol stiften van Stampin'Up en al een aantal kerst kadootjes gemaakt. Ik zal ze deze week op mijn blog zetten. De planning voor deze week is om aan mijn kerstkaartjes te beginnen....


Maar voor vandaag heb ik weer een leuk doosje voor jullie gemaakt met het SUper mooie design papier "Year of Cheer" Het is nog te koop tot 3 januari. Mooi dik papier en perfect voor het maken van onder andere doosjes. Wacht dus niet te lang want op is op. Klik op de button hier rechts om te winkelen in mijn online winkel of stuur een berichtje naar creationsbyjolan@gmail.com.





In dit mooie vierkanten doosje passen van die grote Rittersport tjokolaatjes. Perfect kadootje voor de kerst dus ook weer.

Klik op het filmpje hieronder voor de beschrijving. Hij is niet moeilijk ook jij kunt het.




Wil je wat vragen mail me gerust.
Wil je wat bestellen laat het me weten
via creationsbyjolan@gmail.com
Gratis verzending binnen Nederland va 50,-€
En voor iedere klant een kerstkadootje.
Groetjes Jolan

Geen opmerkingen: