vrijdag 1 december 2017

Year end sales bij Creations by Jolan


https://www2.stampinup.com/ecweb/default.aspx&dbwsdemoid=5009810
 
Ja, je leest het goed. Vandaag is de Year-End Sales begonnen. Of op zijn Nederlands de "eindejaars uitverkoop" Dit om ruimte te maken voor de nieuwe voorjaars catalogus.
Hoge kortingen op geselecteerde artikelen. Hierbij geldt OP=OP! Dus zolang de voorraad strekt. Wees er dus snel bij wanneer je iets speciaals wil hebben want het kan soms heel hard gaan.
 


 

Ga naar mijn webshop waar je precies kunt zien of jouw artikel nog voorradig is.

 
 
 



Stuur mij een mailtje op creationsbyjolan@gmail.com en ik doe mijn best om jouw lijstje te verzorgen. Deze week gaan er verschillende bestellingen uit. Natuurlijk kun je ook via Facebook een berichtje sturen. Wil je zelf bestellen via mijn webshop dan kan dat ook. Het wordt dan direct naar jou thuis gestuurd. Let wel je kunt hier alleen betalen met je credit card.

 
 


 

 
 
 
 
 
 
Wil jij ook de nieuwe voorjaars catalogus ontvangen met de Sale-a-brations folder (hierin staan alle artikelen die je gratis krijgt bij elke 60,-€ die je aan Stampin'Up materialen besteld) Stuur me dan ook een mailtje via creationsbjolan@gmail.com. Ze zijn al onderweg naar Wageningen.
 

 
Tot morgen dan lees je meer over de volgende "You Can Create It" kit.
 








 







 








 

https://www2.stampinup.com/ecweb/default.aspx&dbwsdemoid=5009810

Geen opmerkingen: